niedziela, 14 lipca 2013

WAŻNE!

Hey, mam 27 obserwatorów a komentarzy jest tylko 8 co zawsze było ich około 20 nie wiem czemu czy wam się przestaje podobać opowiadanie czy jest inny problem. Prosiłabym o szczerą opinię na temat rozdziału. Nie lubię szantażować typu 20kom.= kolejny rozdział i tego nie robię bo moim zdaniem to jest proszenie w dziecinny sposób ja chce wam tylko powiedzieć że czekam na większą standardową liczbę komentarzy czyli te około 20 i pojawi się rozdział który jest w połowie napisany już. Ja nie wymagam od was komentarzy ja tylko chce żeby ktoś docenił moją pracę jaką wkładam w to. Oraz powiedzieć że jeżeli będzie większa ilość komentarzy to mnie to zmotywuje i będą częściej się pojawiały posty tyle ode mnie na ten temat :) dziękuję.

Oraz zapraszam na moją stronę gdzie robię zwiastuny na blogi oraz montuje krótkie filmiki na zamówienie  <klik>

11 komentarzy:

  1. Obejrzałam wszystkie zwiastuny które zrobiłaś i muszę powiedzieć, że super Ci to wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię na blogu : http://life-never-is-perfect.blogspot.com : ) | Więcej informacji znajdziesz w zakładce " Nominacje "

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Oceniam właśnie Twojego bloga, ale nigdzie nie widzę linku do ocenialni. Musisz go wstawic, bo będzie odmowa ;X

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Awards. Pytania znajdziesz na: http://nie-tak-to-planowalam.blogspot.com Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawę blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Na niebieskim-piorem.blogspot.com pojawiła się ocena Twojego bloga, zapraszam i czekam na komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pisanie, jest czymś co robię dla siebie. To prawda, sporo komentarzy motywuje, ale nie możesz od ludzi ich wymagać. To ich sprawa, czy czytają czy nie. Powinnaś robić to dla przyjemności, a nie 'pod publikę'.

    Ja jeszcze nie zabrałam się za czytanie twoich rozdziałów, jednakże jestem ich bardzo ciekawa.
    Is.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Na pewno? No ok. Sama tego chcialas.. blog jest...jest..kabum! Nie ma odpowiedzi. Ale chyba wiez co chcialam napisac? Nie? To ci powiem! Zajebisty! A rozdzialy, jak to rozdzialy, dodawaj kiedy chcesz, wiem ze masz tez zycie przywatne wiem nie chce pisac rzeczy typu: dadaj nexta szybo!!! xd jestes wspaniala po prostu epicka, daj znac jak wydadza twoja ksiazke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww. Swietny tylko tyle napisze bo nie moge znalesc zbyt wielu slow okreslajacych to....to...cudo *.*

    OdpowiedzUsuń